KLASA, PRESTIŻ, PRUNESTI. - PromoPoint
powrót do projektów

KLASA, PRESTIŻ, PRUNESTI.

Każde działanie ma swoje konsekwencje i dlatego nasz projekt musiał być dobrze przemyślany.

Tworząc branding dla Prunesti, chcieliśmy pokazać wartości poznane u podstaw warsztatu branży Klienta. Jednocześnie dodaliśmy te, które pojawiły się z biegiem lat, wraz z nowymi doświadczeniami i autorskimi rozwiązaniami. 

Klasyka łamana indywidualizmem. To dlatego z jednej strony postawiliśmy na stonowane kolory prestiżu, ale też stylistyki retro, z nowatorskim krojem pisma oraz minimalistycznym logo.

 

 

 

Logo Branding Prunesti

Logo zostało zaprojektowane na siatce. Geometria spotkała się z optyką i stworzyła przyjemne dla oka połączenie. Sygnet posłużył nam jako punkt wyjścia do patternu, który mocno zwraca na siebie uwagę. 

Całości dopełnił szeryfowy font w odcieniach złota, który z gracją i poszanowaniem łamie stonowaną kompozycję.

Branding Logo Prunesti
Branding Logo Prunesti
Branding Logo Prunesti
Branding Logo Prunesti
Strona www Prunesti