PRZEDMIOTY OTULONE HISTORIĄ - PromoPoint
powrót do projektów

PRZEDMIOTY OTULONE HISTORIĄ

„Ciepło mi, to inicjatywa, która powstała z potrzeby szerzenia emocji i ukazywania ich w przestrzeni.” 

Tak pisze o sobie „Ciepło mi”, marka która zajmuje się sprzedażą przedmiotów użytkowych i dekoracyjnych. Jak sami podkreślają, nie znajdziemy w ich ofercie rzeczy określanych jako: vintage, szpargały, znaleziska, antyki ani nawet starocie. Znajdziemy PRZEDMIOTY OTULONE HISTORIĄ. 


To nie tylko sklep online ale również niecodzienna forma połączenia sprzedaży stacjonarnej z promowaniem lokalnych artystów, rolników czy kucharzy. To magiczne miejsce, w którym Klient będzie mógł poczuć się jak u Babci, przypomnieć sobie zapach goździków czy po prostu odpocząć. 🙂


Naszym zadaniem było wykreowanie wizerunku marki od podstaw. Zajęliśmy się analizą, strategią, zaprojektowaliśmy logo oraz materiały takie jak opakowania, zawieszki, wlepki, wizytówki, papier firmowy czy social media. 


Postawiliśmy z jednej strony na minimalizm i prostotę, a z drugiej na nieco odważniejszą, niejednoznaczną symbolikę. Wszystko po to aby dać przestrzeń, w której pierwsze skrzypce grają przedmioty i ich historia.




Symbolem został abstrakcyjny znak stworzony z niedokładnych okręgów. Ma on symbolizować przede wszystkim domowe, ciepłe gniazdo. Forma znaku pozwala też na szersze interpretacje takie jak talerz, szal, tkanina, spodek, kubek widziany od góry itp. 

Taka forma pozwala nam wysoką użyteczność znaku na materiałach i używaniu go jako key visual marki. Dodatkowo, użyliśmy nowoczesnego, przyjaznego fontu z częściowo zaokrąglonymi znakami, któremu zwiększyliśmy odstęp między literami.

Zadbaliśmy też o formę komunikacji i feeling marki. Dobraliśmy kolorystykę, fonty, materiały oraz zdjęcia. Powstały też dodatkowe grafiki i zamysł budowania przekazu.

Całość zwieńczyliśmy designem strony firmowej na Facebooku oraz Instagramie, który stawia właśnie na zapełnienie przestrzeni wysokiej jakości zdjęciami.

Podczas całej współpracy towarzyszyła nam masa pozytywnej energii (zarówno naszej jak i Klienta), dlatego wiemy że ten projekt niesie ze sobą wartości zaklęte w przedmiotach.  

„Ciepło mi” ma za zadanie inspirować do tworzenia domowej przestrzeni w duchu miłości i zero waste. Nas zainspirowali także do wykreowania tego wyjątkowego wizerunku.